BILDER

Är fortfarande hemma hos Josse och här har jag varit sen igår vid samma tid typ, men snart ska vi ta bussen här utanför och åka mot mig.
Ingen aning om vad vi ska göra men något hittar vi väl på, jag börjar ju inte skola först på måndag! (fan vad najjs)
Men jag tittade igenom josses dator o hittade massa roliga bilder som jag tänkte dela med mig av haha.

Från kryssningen som Jag, Anna, Liza och Josse åkte på hösten 06 tror jag.
ghjk y7uh ghj ghj ghj 
fghj jk

En fest i huddinge för ett tag sedan med Malin, Liza, Josse och några kill kompisar till Liza & Josse.
ghjghjkghnjikluikghjk 


Får fortsätta senare för vår buss går strax!

/J

Kommentarer
Postat av: Malin

Har inte Josse massa bilder på sin dator?? :P har för mig att vi har tagit några gånger när jag har varit med också?

2009-01-05 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0