Snö storm

Jag börjar bli förkyld! och jag blir alltid förkyld vid den här tiden på året!
Aja, idag har det inte hänt någonting roligt alls och dagen ska fortsätta vara tråkig för alldeles snart ska jag börja på min Nkb uppgift som ska vara klar till imorgon.. (vill inte, vill inte, vill inte,)
Men imorgon är det iallafall fredag och jag kanske ska träffa Liza, hon ville parta lite men jag vet inte om jag är sugen på det för jag har inga pengar och det komme också att vara svårt att hålla sig ifrån ciggaretter. Men är jag inte med Liza så kommer jag nog vara med Niklas om jag får följa med honom och några till för att fira en kille som heter Pyry (Storm på finska) men det får helt enkelt lösa sig imorgon.

kl,
/J


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0