Pride & Glory

Oj vad klockan helt plötsligt blev mycket! vaknade 10 i 12 idag och var faktiskt pigg, annars brukar jag och niklas vakna runt 3... om ingen väcker oss innan haha, men igår hade vi det jätte trevligt bara vi två. Först var vi o åt på en kinesisk buffé inne i stan och sen gick vi på bio och såg Edward Nortons och Colin Farrells nya film Pride & Glory som inte direkt är min typ av film eftersom det var en polis film/gangster film men den var faktiskt bra. och efter det åkte vi hem till mig och sov. Men snart ska jag hoppa in i duschen för om någon timma ska vi iväg till Gustavsberg o äta middag hemma hos Karro.

/J

Kommentarer
Postat av: jessica

nej, bayar ;)

han verkar tycka att sånt där är jätteroligt.

2009-02-04 @ 23:05:06
URL: http://zmooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0