Klippning

Fick ett presentkort på att gå o klippa mig i julklapp men jag vet inte hur jag ska klippa mig...
senaste gången jag klippte mig var för mer än ett år sedan och då blev det ganska kort som man kan se på en bild jag la upp för ett tag sedan, men nu när det har växt ut så är det långt och tjockt, men jag har en idé om hur jag skulle vilja klippa mig bara för att testa något annorlunda.

sdfgb
Men sen vet jag inte om jag skulle palla med lugg för jag har nästan håret jämt uppsatt, och så är jag ju så van vid den frisyren jag har nu. Men skit samma det är bara hår och det växer ut igen!

Helgen har varit lugn, i fredags var vi som sagt hos Sandra och i Lördags var jag med Anna o Josse och i söndags åkte jag hem till min Syster i midsommarkransen och vi lagade en jätte god middag med avokado sallad till! och sen satte vi oss i soffan o tittade på tv samtidigt som vi åt goodiis. Men det var riktigt mysigt att träffa syster.

Strax ska jag träna och sen duscha o sen sova för imorgon är det skolan som gäller men efter det blir det lite shopping! vet redan vad jag ska köpa. 

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0