Kenza

Läste nyss kenzas blogg och hon skrev inatt att det hade varit två tjejer o bankat på hennes fönster för att tjaffsa och det påminde mig om att aldrig flytta till en nedervåning! Har blivit ärrad för livet på grund av en nedervåning! och det var för flera år sen när jag var hos Anna, vi satt o kollade på en scream film och igenom halva filmen så ringde två av våra killkompisar (Kevin & Danne) o frågade om vi ville gå ut en stund med dom, men vi sa att vi tittade på en Scream film och orkade inte gå ut. När filmen var slut och vi skulle typ precis gå o lägga oss så bankar det på Annas fönster och vi blir skit rädda (för vem går o bankar på folks fönster mitt i natten liksom) men Anna går fram och drar upp persiennen så att vi kan se vilka det är som vill nått, men när hon dragit upp persiennen så står det två personer där utanför och för typ 5 sekunder så tror jag verkligen att det är Scream mördaren och Jason, Jason är han skräckfiguren med en hockeymask o en machete! Mitt hjärta slutade slå och jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Anna skriker och jag skriker (tur att vi var ensamma hos anna!) men när Anna släpper persiennen så börjar "Mördarna" as garva och när vi hör det så förstår vi genast vilka det var som hade skrämt oss och det var Kevin & Danne som hade haft tråkigt och bestämt sig för att gå ner och skrämma oss med en Scream och Hockey mask för ansiktet. Dom lyckades väldigt bra också haha.
Så jag ska aldrig flytta till en nedervåning, skulle aldrig klara av det för jag skulle vara för rädd och börja fantisera om vad som skulle kunna hända.   
Den skräckfiguren jag är mest rädd för är The ring tjejen Samara eller vad hon heter, sen första gången jag såg filmen så har jag varit livrädd för henne. Niklas har fått mig att börja gråta 3gånger genom att bara nämna henne.
Men det är sånt jag är rädd för, saker som är helt orealistiska som inte skulle kunna hända. Hur ofta händer det att en död tjej kravlar ur din TV liksom? Någonting mer jag tycker är otäckt är filmer som Alice i underlandet fast det är en barnfilm liksom men jag ryser bara jag tänker på alla figurer och den onda drottningen! nej fy fan, och två filmer till som jag har svårt för är Kalle och chokladfabriken och dom här filmerna Spy kids. Enligt mig är det dom läskigaste filmerna som finns!
Vilka skillnader det är mellan vad folk är rädda för. Niklas är rädd för realistiska saker, som Michael Myers filmerna för det skulle kunna hända. Att en liten pojke blir knäpp o mördar sin familj. Växer sen upp på ett phsyk hem och börjar sen mörda massa människor.

Vilket konstigt inlägg det blev nu som handlade om sånt här. Men nu ska jag klä på mig o sminka mig för sen ska jag ner till Anna :)
uio

USCH!


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0