Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha varit nere hos Anna en sväng. Ligger i sängen med datorn i knät medan jag väntar på mat som är klar om typ 20 min hoppas jag. Efter det ska jag ta med den stora colan som står i kylen o knata ner till Anna igen för vi ska tjocka oss och sjunga sing star hela kvällen, funderar på om jag ska filma också så ni får se hur fint vi sjunger haha.
Och jag måste bara säga (som alla andra tjejer i min ålder) att twilight filmen är ruskigt bra, men böckerna är ennu bättre för där får man mer detaljer än vad man får i filmen. Har läst ut den första boken "Om jag kunde drömma" och ska snart börja på den andra boken "När jag hör din röst" sen ska jag få mamma att köpa den tredje boken till mig! Hörde att det tydligen ska finnas en fyra också, nån som vet säkert?

Annas hund och pojkvän och mina böcker :D
wertgyhjqwsdfghfghj
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0