Helt död!

Har tvättat från 19.00 till 22.45 o det var hur jobbigt som helst! och där imellan har jag städat mitt rum...
Käns som om jag har varit oerhört duktig idag.
Har inte skrivit på ett tag igen för jag har varit hos Niklas och när jag är där så orkar jag inte skriva.
Är väldigt glad också för att om jag har slutat röka tills den 1 februari så får jag tatuera mig! och jag började idag så än så länge har det gått jätte bra, bara jag inte tänker på det iallafall.
Och Jag vet redan vad jag ska tatuera för något, det kommer bli en bild jag har ritat själv men jag lägger nog upp ett foto på bilden imorgon eller nått. 
Tänkte vara duktig o plugga idag men internet har inte fungerat på hela dagen så jag tror att gud verkligen inte vill att jag ska få höra betyg! 
aja... 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0