Gucci

Har ont i ryggen efter allt slit! så jag behöver nog lägga mig ner så jag ska göra det strax.
Ja jusste! jag köpte den tredje boken i twilight serien igår, så nu behöver jag bara fyran men den kommer ut på svenska i April så jag får nog vänta om jag inte vill läsa den på Engelska vilket jag kanske borde göra enligt Niklas och hans mamma.
Måste bara få tipsa lite snabbt om en Hud lotion jag har och som jag verkligen älskar! Nämnligen Gucci Envy Me.
Luktar gott, huden blir jätte mjuk och huden "suger" även åt sig den väldigt fort. Kostar runt 300 lappen.

tyhj
Love it!

Eftersom jag har varit uppe i varv hela dagen så borde jag vara trött men det är jag inte konstigt nog. Kanske beror på att jag o Niklas somnade väldigt tidigt igår (för att vara oss) och gick inte upp så överdrivet tidigt. Eller så beror det helt enkelt på att jag har fått sova ut heela lovet men varit jätte trött under dagarna, men äntligen hittat tillbaka till en normal dygns rytm nu när skolan börjat igen. 
Imorgon börjar skol dagen med Engelska vilket är väldigt lungt, hade varit värre om vi haft Nkb eller Matte med min äckliga idiot lärare. Sen vet jag inte vad vi har för lektioner men jag vet att jag slutar tidigt iallafall eftersom turism kursen är slut!

Nä nu ska jag lägga mig under täcket o läsa Ljudet av ditt hjärta!

iopl
(ser ni hur kort och mörkt mitt hår var för ca ett år sedan? Nyklippt och ny färgat!)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0