Fyndat

Sitter och tittar på min fina när han sover! han e så söt :)
ska strax plugga lite för jag har nämnligen prov imorgon på alla dom här jävla epokerna "romantiken", "upplysningen", "renässansen"... blää det är inte kul!
Men igår var jag och Niklas o shoppade lite!
Köpte ett par underbara grå-svarta skor som är skyhöga men det är inbyggd platå så det känns inte att dom är så höga, men dom köpte kag ifrån från DNA i Nacka forum för 200 kr men igentligen skulle dom ha kostat 500. Fick också hem 2 bra skriv block till skolan för 100 kr typ, och sen ett puder för 40 kr och två hår inpackningar. En som är från märket C4 och den hjälper till att skydda håret från värme. O den andra är till för att skydda håret på sommaren och dessa fick jag för typ 30 kr!
Vilket fynd va?
 
Nu borde jag plugga lite.
/J


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0