Fisksätra?

Sitter hemma hos Niklas nu och han står för tillfället i duschen. För ett tag sedan tog vi en promenad här i Fisksätra och jag kan aldrig sluta att bli fascinerad när vi går och han pratar o berättar om stället och han vet ju mycket eftersom han har bott här i hela 18 år. Vet inte riktigt vad jag blir så fascinerad över men nått är det haha, jag ser inte direkt Fisksätra som den förort där ungdoms gäng härjar o våldtäkter äger rum hit o dit som så många andra har valt att se den. Jag har aldrig sett ett enda ungdoms gäng här och jag har varit här regelbundet i 9 månader.
Visst har man sett några killar gått förbi men inte mer än det. Jag har också funderat på att jag skulle kunna tänka mig att flytta hit.
För när vi var ute o gick så gick vi upp på en höjd(?) och där har dom rivit en gammal skola och enligt Niklas mamma så ska dom bygga lägenheter där! typ någon sorts student lägenheter. Men det blir inte klart på nått år men det räcker för mig för jag lär inte heller flytta hemifrån först om ett par år. Men det är underbar utsikt enligt mig så man kanske skulle chansa på att kunna få en lägenhet där lagom till att man kan flytta hemifrån.
Men än så länge är det bara tankar, så du kan ta det lungt mamma jag flyttar inte först jag är 18. 
Men nu kommer snart Niklas ur duschen så då ska jag sno lite av deras brie ost och så ska vi lägga oss i sängen o glo på någon film han har tankat ner. 


/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0