Ännu en vecka senare..

Nä nu får jag väll ta upp skrivandet igen då!
Sitter hemma hos Min vän Josefine och båda sitter med en dator i knät o kollar runt. The Neerds alltså :)

När jag kollade runt lite så kom jag att tänka på hur jag skulle vilja ha det när jag gifter mig... alltså hur jag vill ha bröllopet.
Och jag skulle vilja ha ett Vinterbröllop! Med kyla och massa snö, igentligen tycker jag inte om vintern men när det är rikligt med snö och bitande kallt så kan det vara vackert! För tänk sen när man ska åka på smekmånaden då kan man ju åka till ett varmt land.
Många vill ju typ gifta sig på stranden men enligt mig passar det inte in där, ska man slå upp ett altare, en gång, o massa stolar + bord mitt på stranden och sen massa blommor o sånt? nej, enligt mig passar det inte på stranden. Ett vinterbröllop ska det vara.
bröll
Såhär skulle jag vilja se ut! En vacker klänning och sen en pälskappa över.

Nä, nu skrämmer jag nog min pojkvän halvt från vettet med det här inlägget. Men ta det lungt älskling jag vill inte gifta mig på ett bra tag! :)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0