Otursdagen

Sitter i skolan med Karro just nu och gör ingenting vettigt för alla andra är och åker skridskor utan oss för Karro har en gammal skada i benet och min anledning är att det är fredan den trettonde. Jag sätter inte på mig ett par skridskor idag, aldrig i livet, för chansen att jag faktiskt ramlar och bryter alla ben i kroppen är 10 av 10! Så det är bara ett bevis på hur korkad min lärare faktiskt är som sätter skridsko åkning på Fredag den trettonde.
Men lite senare ska jag träffa Josse och vi har inte planerat någonting att göra, men nått roligt blir det väl. Vi kanske kan ringa Liza o fråga vad hon ska göra.
Så var man brunett igen också! Var ju det tidigare också men försökte få tillbaka min vanliga hårfärg men det ville sig inte riktigt och jag tycker om förändringar på mig själv så de fick bli brunt hår nu. Ska be Josse skicka över bilden hon tog på mitt hår innan vi färgade det.

bnk
Scaaary...
/J

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Förlåt igen för idag,jag visste inte hur pass rädd du var!:(



Jag bjuder dig på en fika någon dag efter skolan som återgäldning?:)



<3

2009-02-13 @ 19:17:18
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0