Syster Jane

Sitter här och är jätte hungrig! har beslutsångest... ska jag ämta en macka, eller ska jag inte? hmm...
Lutar åt att jag gör det haha!
Men imrogon blir det nog en rolig dag för jag ska åka skridskor på djurgårn med några kompisar! Efter det kanske jag följer med Josse för att hämta en tröja som fortfarande ligger kvar hemma hos Dennis, och sen åker jag nog till Niklas.
Juste! ska hämta min väska imorgon istället för på fredag, var för ivrig så jag får låna lite pengar av mamma så jag kan hämta ut den. Skulle vilja ha den till mina fina skor som går jätte bra ihop med den, men det tillåter inte vädret tyvär.
Resten av lovet kommer jag inte göra något speciellt, bara umgås med pojkvän o vänner, kanske ska fråga storesyster min om hon har lust att ses nått.

Så syster om du ser det här så kan du gärna slå en signal till mig! :)

ter
Syster Jane

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det blev mycket ilska på en och samma gång ja!

du skulle sett det själv, jättekonstigt! ;)

2009-02-25 @ 17:43:07
Postat av: Jane

Ojojoj, på den bilden var jag inte gammal!

2009-02-26 @ 23:51:10
URL: http://hindersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0