bebis

Har inte skrivit nu på ett tag för jag har varit på Josses land lör-mån så jag har inte riktigt haft tid att skriva, har varit med Niklas från igår till idag också och vi gjorde absolut ingenting typ. Men snart kommer Josse hit för att umgås lite, men vi kommer nog inte ha någonting att göra skulle jag tro, blir så när man inte har några pengar...
Men Malin ska skriva upp mig på sitt jobb så jag kanske får jobb där och det är nån jävla telemarking eller vad det heter, inte det roligaste men det finns värkligen inga jobb alls. Men jag gör det för pengarna isånnafall.
Men imorgon så kanske jag, Karro och Jessica åker till kungsträdgården för att åka lite skridskor så det blir mysigt att umgås lite med dom också. Men efter det åker jag nog till Niklas för att vara med honom också.

Kommer ni ihåg min katt som jag tjatade om så mycket i slutet av sommaren? la ju upp bilder på hur han såg ut just då, men har inge nytagen bild eftersom jag inte har någon kamera.

bnmpk,lönömniimöä.,
ftr
Här är lite bilder på min bebis, dom två första är när han är nyfödd o inte ens har öppnat ögonen än, dom två i mitten är han någon vecka gammal o har precis öppnat ögonen, den näst sista är han ungeför 9 veckor gammal och den sista biölden är han 4-5 månader tror jag, inte riktigt nytagen men han är bara lite större än sådär.
Men nu måste jag skynda mig ner så att inte Josse blir arg för att jag är så seg!

/J


Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

BEBIS!:D

2009-02-24 @ 21:39:26
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0