Top model

Har suttit och kollat på Canadas next top model, och så  funderade jag på vilka som hade vunnit Americas Next top model men kom inte ihåg alla så jag fick leta upp några på tha intranätet. 

12346678kj,mcycle10nm,
1: Adrianne Curry
2: Yoanna House
3: Eva Pigford
4: Naima
5: Nicole
6: Danielle Evans
7: Caridee
8: Saleisha
9: Jaslene
10: Whitney Thompson
11: Mckay

Förstår verkligen inte varför Naima, Danielle, Jaslene och Mckay vann!

Jag tycker att Elina eller Lauren skulle ha vunnit istället för Mckay.
 11 11
Joanie istället för Danielle.
bnm,
Kahlen istället för Naima.
ghjk
Och Natasha istället för Jaslene.
ghj

Men i säsong 10 så vann ju Whitney och hon tyckte jag var väldigt duktig men jag tyckte nog lite mer om Katarzyna.
bnmm,


Nu blev det ett ganska långt inlägg,
Men nu ska jag titta på film och tycka synd om mig själv för jag har en ordentlig mensvärk!

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0