Nils

Är snart klar med sista delen på ett prov e svenska... har inte varit direkt kul men jag hoppas faktiskt på ett MVG, för är riktigt ordentligt jävla stolt över den!
ja jusste, gissa vad jag ska göra? -jag ska läsa "Nils Holgerssons underbara resa genom Sverige" och inte den förkortade versionen för barn, utan den stora tjocka boken på ca 600 sidor. Läste den förkortade versionen någon gång när jag var liten för pappa typ tvingade den på mig, haha! men boken är riktigt bra tycker jag. 
jklöä 


Men idag är det onsdag vilket betyder att jag har klarat mig igenom halva skol veckan redan, så om två dagar är det fredag, men inte vilken fredag som helst utan det är Fredag den 13! usch och fy. Är inte speciellt vidskeplig men nu känns det som att det kommer hända någonting. Men sen är det ju alla hjärtans dag dagen efter, en slump? först otursdagen och sen alla hjärtans dag. Men jag ska nog hitta på någonting iallafall i helgen.
dags att återgå till pluggandet.

/J


 


Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Med andra ord har du lite arbete framför dig!:P

<3

2009-02-11 @ 21:48:40
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0