Ny väska! igen...

Så var man hos Niklas nu (har varit här ett tag) efter att ha varit ute och ätit på restaurang för att fira lillasyster som fyllde tonåring idag! Jag åt biff med stekt potatis och grönsaker och det var huuur gott som helst, för er som är intresserade haha. Så imorgon är det fredag igen och så lov en hel vecka, underbart. 
Har också beställt den där väskan som jag visade i något inlägg längre ner, så den blir min nästa fredag då jag får pengar. Tänkte också beställa lite smink nu när jag ändå är igång, så det kommer att sluta med att jag får in pengar på kontot men dom försvinner lika fort därifrån. 
Så vad har hänt mer idag då? hm... killarna spelade fotboll och det gick ju rätt bra, dom vann en match, förlorade en och en blev oavgjord. Men duktiga var dom. 
Har ingenting intressant att skriva så jag ska inte tråka ut er, 

/J 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Tack så hemskt mycket, Jacki:)



<33

2009-02-21 @ 17:22:32
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0