Mera plugg och Fredrik Ljungberg

Har pluggat ännu mera nu så det känns bra, visserligen inte geografi för det tyckte jag kunde vänta tills jag kom hem så jag har jobbat med svenska som är det viktigaste just nu för vi har grymt mycket att göra i just det ämnet. Men när jag tittade runt på internet för att hitta fakta så kom jag in på Gröna Lunds hemsida och fick se att dom håller på att bygga en ny berg och dalbana som ska heta "Insane" roligt roligt, jag älskar berg ocg dalbanor! men sen fans den en länk om att man kunde söka jobb där så den klickade jag på i hopp om att man kanske kunde få jobb där men nej då, 18 år minst stod det. Så där sprack min plan... och jag som trodde att det skulle bli lättare att få jobb när man blev 16, men icke nu måste man ju tydligen fylla 18 för att få ett jobb. It sucks....

Men nu måste jag göra er lite glada genom att lägga upp en a lá Fredrik Ljungberg look a like pose på min Niklas haha!


Fick tyvär inte ha kvar den bilden på Niklas för han tyckte att det skulle bli pinsamt... :(
Nu blev ni glada va? för att jag är så snäll o delar med mig av min pojkvän! haha.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0