Klassrummet

Sitter i klassrummet och solen skiner utomhus, nästan så att man tror att det börjar bli vår. Men än är det bara Februari.
aja, tiden går fort så snart är det ju sommar.
Men nu sitter jag i klassrummet och ska plugga lite geografi, inte mitt favorit ämne men det måste göras.
Imorgon är vi lediga från skolan för att gå o kolla på när vårt kill skol lag ska spela Skol DM mot tre andra gymnasier, det ska nog gå bra för dom är riktigt duktiga även min pojkvän som är med och spelar.
Sitter och lyssnar när några här inne "stafett läser" ur en bok som typ målar upp alla killar som våldtäkts män och min pojkvän reagerar väldigt starkt på sånt så nu sitter han o snackar om Alfa hanar och beta hanar... haha. Min pojkvän ska alltid dra igång ett sånt här samtal, men det är kul o lyssna på för Niklas är duktig på att få fram sin poäng.
Men eftersom jag var så duktig igår så tänkte jag vara lika duktig idag. Så efter skolan blir det raka vägen hem för att plugga och lite senare ska jag se om det finns någon som har lust att ta en snabb promenad med mig, fast det kanske är bättre att gå själv som jag gjorde igår.

nm,.

Här var man lite brun i ansiktet iallafall.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0