ensam tid

Vilken lång tråkig dag det har varit!
Har bara varit i skolan-hem-sovit-städat, och nu ligger jag i min mjuka fluffiga säng med datorn i knät och SATC på tvn.
Har köpt ett par jätte fina skor igen från DNA för 180 kr! fast dom igentligen skulle ha kostat 600 kr. Köpte ju ett par andra skor där för inte så länge sedan som kostade 200 kr och 500 ordinarie pris. 

Snart är det helg igen, och jag vet inte vad jag ska göra... antagligen vara med Niklas eftersom det typ är det ända jag har lust med. 
Men jag skulle vilja träffa Malin också, har ju inte träffat henne på ett tag. Får ta o ringa henne imorgon och höra vad hon ska hitta på i helgen. Men nu börjar Navy CIS strax! 

jk 
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0