Duktigt

Har haft sån mensvärk dom senaste dagarna! Jag är tyvär en av dom som har haft oturen att få en hej dundrade mensvärk. Det brukar ju gå i arv sånt här men varken min mamma eller äldre syster har aldrig haft det såhär. 
Men det närmar sig fredag igen haha, vilket bara är skönt för sen är det väl sportlov om jag inte tar fel? 

Måste bara nämna för er att jag har varit otroligt duktig idag! har gjort klart ett stort arbete i SvB som blev på hela 5 A4 datorskrivna sidor och det var bara frågor och svar som hela uppgiften handlade om, det är credd till mig. Sen tog jag en promenad själv här i Fisksätra i en timme för att förbränna lite fett. haha. 
Juste det avr ju otursdagen i Fredags, var det nån som hade otur? Jag hade lite otur, jag gjorde som min älskade pojkvän har gjort,... jag har ramlat i en rulltrappa o skrapat upp benet. 
Men nu ska nog jag och Niklas sova så vi faktiskt orkar upp imorgon.

jkl

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0