10 månader

Idag, eller rättare sagt igår (eftersom klockan är över 12) så var det min  o Niklas 10 månaders dag! tiden går verkligen fort...
Men dagen tillbringades först hemma hos mig där vi bara vaknade till o jag tog en sväng med damsugaren i hela huset o plockade ut/in i diskmaskinen medan Niklas inte gjorde någon nytta i huvudtaget, eller jo han kramades o pussades med mig i mellan åt. Sen åkte vi till Nacka forum o kollade runt lite, fick med mig lite underkläder från New Yorker som är min nya favorit butik när det gäller underkläder, fick även med mig en jätte, jätte fin ring i silver som kostade 70 kr för den var på rea! sen åkte vi till Fisksätra för att äta pizza, där stannade vi ett tag för Niklas kompis Robert kom ner o satt o pratade med oss ett tag.
Sen vidare till Hagsätra där vi är nu och ska strax gå o lägga oss.
jkiöp
Älskar dig!

/J

Kommentarer
Postat av: Karolina Warfvinge Witt

Grattis till 10 månader!:)



Kram på er!



Karro

2009-02-28 @ 02:17:42
URL: http://linaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0