Pass jävel

Ligger hemma i sängen nu med lillasysters dator och ska strax packa ner lite kläder o så får jag ska till Niklas lite senare ikväll, men innan dess ska jag o pappa till polishuset på kungsholmen för att fixa mitt pass.
Gårdagen var inte rolig kan jag meddela, efter skolan åker jag o Niklas till pappa i slussen för att hämta ett papper som jag behöve för att göra ett pass. Kommer dit och hämtar pappret med pappas namnteckning sen vidare till Sockenplan till mammas jobb för hon behövde också skriva på pappret, från sockenplan till Fridhemsplan för att fixa passet, hittar inte dörren till den delen av polishuset där man gör pass, så jag o Niklas knatar runt där. När vi väl hittar ingången så slutar det såhär efter att vi har väntat på vår tur ett bra tag.....

hjkl

(Kan andra rita så kan jag också! ;P )

tror ni jag blev arg eller? För på deras hemsida stod det att jag bara behövde det där jävla pappret om jag är under 18, och jag sa det till killen på polishuset och då svarar han "det här beslutades för ett par månader sedan så dom har nog inte hunnit uppdatera hemsidan" WHAAT! tänkte jag, sega nötter....
Så det vara bara att vända hem efter ett massa åkande runt för det där jävla passet.


/J


 


 









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0