Tjejmiddag

Fredag idag då.
Har klarat av en hel vecka i nya skolan, och det har gått bra men med lite blandade känslor. Kom hem från Lizas tjejmiddag runt 10 tiden, blev tidigt för att alla andra tjejor skulle på krogen medan jag snällt fick ta bussen hem där jag är nu. Men ensam blir jag inte i vilket fall som helst för pojkvännen kommer nog snart.  
Imorgon tror jag att vi ska hem till Niklas och då blir det en riktig plugg dag! för jag har bestämt mig för att klara den här dagen med BRAVUR! som min mamma skulle ha sagt.
Längtar också ihjäl mig till Turkiet, ska bli så otroligt jäkla skönt, även om det bara är en vecka.
Har inte mycket annat att skriva just nu så jag lägger nog ifrån mig datan och glor lite på LA ink istället.

GOD NATT

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0