Ny dag, nya tag

Usch fy och blä på mig.....
Har inte skrivit sen i JUNI! och nu är det fan slutet på Augusti.....

Aja, det har ju inte direkt funnits något att skriva om. Har i princip bara varit med Niklas och diverse andra, men utöver de har jag sovit, sovit och sovit och sovit lite till. Förstår inte hur jag kan sova så förbannat mycket! Om jag lägger mig ner någonstans klockan typ 16.00 och inte har ett skit o göra så kan jag typ bestämma mig för att sova en stund så tiden gå fortare. Jag har nog sömnproblem...  att jag sover för mycket då alltså haha,

Skolan har ju kommit igång lite smått nu också känns rätt bra med tanke på omständigheterna som jag säkert har skrivit om här i bloggen någonstans. Skolan är stor så man får lite klaustrofobi och känner sig stressad av alla människor som finns omkring en vart man än vänder sig, iallafall jag o vi andra som kommer från Orminge eftersom där var vi bara några få elever om dagen så hela skolan liksom andades "Lugn och Harmonisk" och man kunde sätta sig var som helst och få arbetsro.
Men nu ska man inte klaga eftersom om ca 9 månader är det STUDENTEN! HELT F*CKING AMAZING! :D
Så jag e taggad att plugga som en nörd dom här sista månaderna nu!


nlj
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0