:)

Är hemma hos Niklas nu och ska strax krypa ner i sängen brevid honom, börjar 9 imorgon så jag måste upp typ halv 8...

Dagen har varit jätte mysig iallafall, åkte hem efters skolan eftersom jag slutade vid 12, vid 4 åker jag in mot fridhemsplan och möter far min där, går och fixar mitt pass (nu när man fixar pass så måste man lämna fingeravtryck via en sorts scanner, kul kul :P). Efter det tar vi ersättnings bussen till centralen, promenerar till en liten pub nära slottet där vi tar något och dricka, sitter och pratar om allt och inget. Därefter tar vi en promenad genom gamla stan och fortsätter att prata om allt och inget. Sen skiljs vi åt i Slussen, där jag åker till min syster Jane en snabbis och sen hem till Niklas.
Tack pappa för en mysig dag!

Imorgon bär det av till Liza för tjejmiddad eftersom hon fyllde 18 år igår!
GRATTIS LIZZZZAA! :D

 
uybhjk


 

Längtar till den 9 september :)

 
/J



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0