9 dagar kvar... :D:D:D:D:D:D

Är hos Niklas just nu, och ska plugga matte strax....
Har typ 17 sidor matte jag måste räkna! KILL ME FAST
Aja, vad gör 17 sidor matte när man har en vecka i turkiet att länga till! Helt ofattbart att vi ska åka om 9 dagar! Det var ett par år sen jag var utomlands och då var jag ju i storstaden Paris, men nu ska vi till ett paradis med långa vita stränder och kristall blått vatten.
Kan bli så att jag tar med mig den bärbara datorn så kan jag kanske ladda upp bilder därifrån lite då och då, för jag upptäckte precis att vårat hotell ska ha trådlöst internet så man kan ha med sig egen dator!
GOSSSCH, jag längtar verkligen ihjäl mig...


jyfsf
(snart så!)

Nu ska det pluggas

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0