Fredag

Var inte i skolan idag Pga av min mens verk som är för hemsk! Den stör min nattsömn eftersom den alltid kommer på natten...
Jaja nu mår jag bra iallafall men vet inte vad jag ska hitta på idag. Verkar som om det blir en tråkig kväll. Om det inte händer något så drar jag nog till Gustavsberg och är med pojkvänen och hans brorsa.
Fast... FAN, jag vill hitta på något idag men ändå inte, får väll ringa Malin och Josse!

3 bilder på Niklas och Micke när dom ska ta isär en hylla som ska kastas.
lkjijhiubvbnb

/J

Kommentarer
Postat av: Liza

Du ringer aldrig mig längre :(

2009-04-17 @ 17:47:51
Postat av: liza

Jackii vart håller du hus :d har försökt smsa dig det går inte :( hör av dig när du ser det hära !

pusspusss

2009-04-21 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0