Ställ upp som vittne!

Torsdag idag, vilket betyder att det är Fredag imorgon! underbart, så fort det är måndag så längtar jag till Fredagen igen!
Men så är det säkert för alla.
Veckan har varit skön, har inte gjort så mycket förutom skolan och varit med Niklas.
Blev också intervjuad av en tjej från Efterlyst idag som ville fråga lite saker om dom gångerna jag ställt upp som vittne i rättegångar, vilket har hänt två gånger. Väldigt kul att hon vill uppmärksamma det här eftersom jag själv tycker det är viktigt att ställa upp som vittne om man har sett någon blivit misshandlad/rånad/våldtagen, ja vad som helst.
Förhoppningsvis blir det en artikel om det här i någon tidining. Vet inte riktigt allting än men hon skulle höra av sig imorgon också!
Nu ska jag plugga lite till innan jag går och lägger mig, jag vet att det är för sent att plugga igentligen, men jag gör det bäst på kvällen faktiskt. :)

Sleep tight!
kolpö


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0