Ny skinnjacka

Fredag idag och jag ligger i Mickes extra säng medan jag sneglar lite på tvn när Micke och Niklas spelar fifa, blir en lugn helg skulle jag tro för imorgon ska vi tre upp till Karro som bor här i närheten för att grilla vid lunch/middags tid. Mys!
Sen åker jag hem till mamma och hämtar lite saker och åker där efter till min pappa för att övernatta.
Har skjukt ont i mina ben just nu... antagligen för att jag har varit i stan hela dagen från typ 1 till halv 6. Fick en ny skinn jacka av pappa från Wacko och lite smycken av mamma så jag är jätte nöjd!
Ska försöka plugga lite nu tänkte jag, så kan jag iallafall ha gjort något vettigt ikväll.

gh
Me and sis, som by the way har flyttat tillbaka hem till oss!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0