Kul jul. (som Malin säger)

Snacka om att jag inte har haft någon lust att blogga! Kan iallafall säga att allting flyter på som vanligt, var med Josse igår kväll och vi tog hennes moppe till älvsjö för att träffa Malin utanför henne och prata lite, slutade med att vi sov kvar där. Men fick inte sova länge för Malin lyckades få upp mig ur sängen vid halv 11.... medans Josse sov till typ 12.
När vi hade duschat och klätt på oss så åkte jag och Malin till UM, mötte även Emelie på vägen så hon följde med oss. Både jag och Malin skulle hämta ut nya P-piller.
Efter det åkte jag hem för att äta middag med familjen eftersom min pappa fyller år idag. Men efter middagen så stack jag ut med Anna, BF, Kevin och Josse o spelade lite fotboll. Skulle igentligen åkt till Niklas men han ligger hemma och är sjuk så det är lika bra att han får sova utan att jag stör honom.
Så nu sitter jag här och ska nog lägga mig o läsa lite, om jag inte somnar haha.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0