depp!

Jag hade typ världens ångest igår över att jag är 1-3 år yngre än alla mina kompisar! vilket betyder att alla är eller fyller 18 iår. Så igår var typ alla ute på krogen och jag hade mer än gärna följt med men tyvär fyller inte jag 18 först om typ 1 år och 7 månader... Deppigt värre!
Aja, jag och Alexandra hade det kul iallafall, Var inne i skanstull hos Linda.
Som alla skriver så har det varit underbart väder ute idag, men jag har inte varit ute något för jag har verkligen inte orkat haha. Så det får väll bli imorgon istället, tror jag ska inviga mina nya skor också!
nhg
Jag, syster Jane och Jimmie. Jag och syster sitter precist lika dant haha!

/J


Kommentarer
Postat av: Jane

Vad glada vi inte ser ut! ;)

2009-04-05 @ 17:49:15
URL: http://hindersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0