Bartenders

gooosch!
Har verkligen en sån där "blogg torka" just nu, har ingenting vettigt att komma med förutom hur min dag har sett ut typ. Händer ju för fan ingenting roligt....
Och ingen kamera har jag heller vilket suger extremt mycket! Vill ha en kamera, lillasyster fick ju en systemkamera i julklapp och då var det meningen att jag skulle få hennes gamla digitalkamera men blixten funkade inte så vi skulle lämna in den på lagning, men då får mitt geni till pappa för sig att han kan laga den!
Jo visst, han kunde plocka isär den men sen inget mer. Typiskt pappa!
Aja det har väll hänt lite roliga saker under helgen iallafall. Fredagen var jag med Malin på en studentskiva och hade det riktigt kul, stötte på lite folk man kände också! efter det åkte vi till mig och sov. Lördagen började med att Malin väckte mig vid halv 11 (!!!) för att hon ville gå en promenad (!!!!), men snäll som jag är gick jag upp. Mötte Anna och BF och tog en promenad med dom i solen, bestämde att vi skulle dra o grilla lite, och efter det gick jag hem och sen till Alexandra. Jag och Alex hade skit kul, gjorde fina drinkar av bär och frukt och hade en mysig tjej kväll.
På söndagen gick jag hem från Alex vid 10 för att jag inte mådde bra alls, hade typ feber.
Sov hela dagen till typ 6! Sen kom Niklas och sov med mig. Min helg i stort sett, för er som intresserade! haha,

Ni kan iallafall få njuta av lite bilder på Mina och Alexs drinkar.

iklkj jmkl öko lk hbj
Helt ärligt så borde jag och Alexandra bli bartenders!
Visst ser våra drinkar goda ut?
/J


Kommentarer
Postat av: small daddy

Vilka var det som drack dessa drinkar, jag bara undrar? / Big MAMA

2009-04-18 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0