Träning!

Japp, det stämmer! har kommit igång med träning nu... Fast hemma hos min älskling istället eftersom han har ett litet mini gym hemma. Vet inte riktigt varför jag inte har tänkt på det tidigare men men. Tro det eller ej, Jag tränade igår och har gått runt med världens träningsvärk i benen idag. Men jag tränade faktiskt idag okså men idag tränade jag armar och rygg men det kommer antagligen inte kännas lika mycket imorgon som benen gjorde idag. Men jag känner mig riktigt duktig när jag har träningsvärk! Och imorgon ska jag träna igen fast då blir det axlarna.
det blir nog 3 gånger i veckan minst. Och älskling är min personliga tränare som visar hur jag ska göra och hur mycket, han tar helt enkelt hand om tänkandet medan jag gör utförandet haha.
Nu går allt som jag vill!
Har kommit igång med skolan och träning som jag har lovat mig själv! nu är det bara jobbet kvar. Men det lovar jag att fixa så fort vi får våra bärbara datorer från skolan så jag kan sitta hemma och skriva ett CV så det blir ordentligt gjort.
Och eftersom våran rektor har lovat oss dom i slutet av veckan så ska jag försöka skriva ett CV i helgen och sen ut o leta jobb!

Livet leker!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0