Torsdag

Hemma igen och imorrn är det fredag! veckorna går ruskigt fort nu, Men det är skönt för snart reser jag o Josse till Thailand och lämnar er stackare hemma i kalla SWEEEDIE! muaha.
I lördags så kom jag o Liza fram till att både hennes och min pojkvän hatar bloggar av nån anledning! kanske för att det är mer en "tjej grej" att sitta o läsa andras bloggar enligt dom o dom tycker ju typ att det inte finns något vettigt att läsa om, okej visst det kan jag hålla med om att det mest står om "dagens klädsel" och sånt men vissa bloggar är faktiskt intressanta. dom bloggar jag läser är Blondinbellas, Kenzas och (tyvär) Kissies. Men jag läser även mina vänners bloggar. Men den bloggen jag faktiskt tycker mest om är Kenzas tycker hon verkar så jordnära och helt vanlig medan typ Kissie svävar uppe bland molnen och får för sig att hon är den nya Vicktoria Silvstedt (stavning?). Och blondinbella är vell sisådär, grym är hon ju som har 2 egna företag vid 17 års ålder men där stannar det.
Som sagt så är det Fredag imorgon och planerna går mot att jag ska träffa Bebbe! har inte träffat henne på år & dar! så vi ska nog bara ha en trevlig "hemma sittar" kväll med massa gott o bara snacka om allt, så som vi brukade göra. ska bli jätte mysigt. 
Men nu ska jag krypa ner i sängen brevid min pojkvän och ta ett glas cola! :) 

Rebbeca (Bebbe)<3
bebbe
/J 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hoho :D <3

Nej, han är död nu..han dog för typ en vecka sen, min lilla tjockis :( <3

2008-09-05 @ 09:56:07
URL: http://bepples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0