Sick

Har varit hemma hela dagen. Är snuvig och hostar som en galning och då är det inte kul att vara i skolan.
Hade prov igår i NKB ganska lätt var det när man hade pluggat. Pratade med pappa igår om thailand och det var tydligen massa krångel med lasse som ska med oss dit för en av hans anställda hade sagt upp sig så han måste åka tidigare dit o fixa det o massa sånt så vi kanske måste vänta till maj för att åka, Men inget är som sagt bestämt än. Men jag håller verkligen tummarna för att vi åker i ocktober har längtat som in i helvete att få åka!
Ska plugga lite mer idag hade jag tänkt så jag blir klar med allt vi har till den här och nästa vecka! tror ni jag lyckas? ;P
Min syster ringde igår också o frågade om jag ville bo i deras lägenhet över helgen o passa deras katter för dom ska till norrland. Såklart ville jag det, så där kommer jag befinna mig i helgen med Niklas för själv vill jag inte bo.
Men nu ska jag plugga lite! :D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0