Rubrik?

Fast veckan har gått så otroligt fort, Redan torsdag idag då! och jag sitter hemma nu och väntar på att min pojkvän ska komma hit. Har även pluggat till tre prov idag som vi har nästa vecka så credd till mig! Har även lite läxor jag måste göra okså.
Men till helgen har jag inga planer alls. Ska nog bara ta det lungt iallafall.
Igår tränade jag igen! tränade axlarna då och känner av det lite grann idag men inte lika mycket som benen värkte i tisdags! haha sånt man får stå ut med.
Och igår blev min lilla kisse en vecka gammal och den har redan öppnat ögonen helt nu. Satt med Niklas och hans mamma o försöke komma fram till ett bra namn på lillen och vi kom fram till att den ska få heta Bacardi.
Men nu ringde liza så jag ska prata med lite henne! :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0