Ny kärlek!

Ja, Faktiskt så har jag hittat en ny, haha. Jag har blivit förälskad i avokado. Kan äta det till allt! mackor, sallad, pasta ja allt. Har precis stoppat i mig två fullkorns mackor med ett lass av avokado på och lite salt. Mmmm... vad gott! och Nyttigt.  Kom på att jag och min syster Jane kan få såna geni tankar att börja överkonsumera grönsaker eller annat som man inte kan sluta äta! kommer ihåg för nått år sen när hon överlevde på morötter med lite salt och sen vidare till gurka och tomat med salt. Fick höra av mamma för nått tag sen att hon också är svag för avoccado med lite salt.
Haha allt med salt till också. Men gott som fasen!
Har pluggat i några timmar nu men ska fortsätta strax igen var tvungen att ta en liten paus. Har nämnligen 3 prov nu i veckan som jag ska klara fin fint. Är MVG på alla prov att ta i? haha nej man ska ju sikta högt!

så här pluggar jag.
plugg
I sängen med mysigt ljus och ett glas med vatten eller nått annat och plugg böckerna/papprena utspridda.
 


Hela helgen har jag varit hos Niklas och vi har mest suttit hemma hos micke med Tompa & Micke o druckigt nån öl o skrattat åt varandra. Älskar att bara ta det lungt än att vara ute o göra stan osäker! haha ;)
Nej men någon gång ibland kan vara kul bara man inte gör det för ofta.
Kom hem idag och har som sagt bara pluggat riktigt skönt att få det gjort så man slipper tänka på det mer.
Niklas är också här men han följde med Sandra till Kevin och jag har ingen aning om när dom tänker komma tillbaka. Men tills dess ska jag ta en dusch och fortsätta plugga.

Bacardi
Och här är min underbart söta kattunge som har öppnat ögonen helt nu. En ganska dålig bild men den är tagen med min mobil på nära håll. Ser ni hur blå ögon den här? tyvär kommer det att försvinna med tiden för katter har alltid blå ögon när dom är små precis som människor.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0