Kattunge!

Måndag igen då! Skönt med en ny vecka och jag börjar bli av med förkylningen jag hade förra veckan. Ska nog ut o söka jobb imorgon efter skolan, ska försöka i Orminge först så det blir nära o bra om jag skulle få jobb där eftersom jag går i skola där och imorgon fyller min älskling 18 år så han ska firas lite sen lär väll han dra ut på krogen i helgen o jag får roa mig på annat håll! haha, 
Men helgen har bara varit lugn! var kattvakt åt min systers katter så jag har tillbringat heeela helgen där med Niklas. Hade det jätte mysigt med massa gått framför teven. Tror jag vill flytta hemifrån snart till ett eget ställe men jag bör nog gå ut skolan först. 
här är lite bilder på min systers knäppa katt. :)

Han tycker om att ligga i kosntiga ställningar! haha
smirre    
dum
Den här bilden har inte jag tagit!



Och så några bilder på min sötnos!
b
ssbebisbebios

Visst är han söt! han växer jätte fort, Nu är han ungefär 3 veckor gammal. Och tjock är han också eftersom han får all sin mamma mjölk för sig själv!

/J

Kommentarer
Postat av: Malin

åååååååh, din lilla kisse är så himla söt.

den är ju mycket större sen sist jag såg den :P

när är det du får den? :)

2008-09-23 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0