Fredag

Har varit en väldigt lugn kväll. Åkte med älskling hem efter skolan en stund för att se till min lilla kattunge som jag ska få! Yes, hans katt fick ungar i onsdags och jag ska få bli ägare till den tjockaste av dom! haha, men det är så söööt att jag vill dö. Eller rättare sagt är det min OCH Sandras katt eftersom båda ska betala för den men jag har inte kommit på något bra namn än. Men har funderat lite och har lite alternativ eftersom min syster Jane & hennes pojkvän har två katter som dom döpt till Sambocca och SmirnOff så tänkte jag att jag också kan döpa den till något i stil med någon alkohol dryck.



Öl
Heineken
Corona
Likör
Dooley's
Alkoläsk
Cube
Bacardi
(bacardi)Breezer
Poire
Sprit
(bacardi)Razz
Aivy
Cluny
Malibu
Sierra



Var det jag kom på så länge, men varken Sandra eller Niklas kommer låta mig döpa katten till nått utav det, Sandra kommer säga att det låter fjantigt och vilja döpa katten till typ Superman eller nått (?), Medan Niklas kommer att tycka att allt det jag kom på här låter gay! Fast han ville ju kalla min katt för Gustavo... För han tyckte att min lilla kisse skulle bli som en gay version av katten Gustav! haha, Fan vad jag har hakat upp mig på gays den senaste tiden av någon anledning haha. Aja får se vad den får heta.
Fast Niklas kom faktiskt på ett ganska bra namn till kissen idag o det var Medina, för deras 6 månaders katt heter High-won så han tyckte det skulle passa med tanke på att min nyfödda kattunge ser nästan precis likadan ut som deras 6 månaders katt.
Aja åter till det jag igentligen skulle skriva, Kom hem för nån timma sen från Bebbe hade det jätte mysigt hemma hos henne med godis, cola och en skräckfilm! kommer inte på nu vad filmen hette men läskig var den iallafall.
Imorgon vill jag inte heller göra nått speciellt ska nog hem till Niklas på dagen o mysa med honom får se vad vi hittar på då. Känner mig helt slut efter skolveckan men det är nog bara positivt för nu känns det verkligen som att skolan går jätte bra för mig. Är verkligen helt insatt i att plugga nu! Är stolt över mig själv faktiskt när det gälelr skolan hoppas min vilja håller i bara!
Nä nu ska jag sluta skriva o kanske krypa ner i min stora säng helt själv utan älskling. Jag älskar dig Niklas!
göppsöt
1. Min lilla kisse o kissens mamma.
2. Min jätte lilla Kisse!

/J


 


Kommentarer
Postat av: Jane

Är det en hona eller hane?

2008-09-06 @ 22:10:14
URL: http://hindersson.blogg.se/
Postat av: sara

guud vad söt ! =)

2008-09-06 @ 22:24:49
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0