Fredag

Har inte orkat skriva på hela veckan typ men jag har haft massa annat för mig, som att min älskling fyllde år i tisdags och vi firade honom nere på kvarters krogen och där satt vi med hans syster också o hade det jätte trevligt o Niklas blev väldigt rund om fötterna efter det haha! stackare,
Men nu sitter jag i skolan och väntar på att rektorn ska äta färdigt så jag kan få min dator som jag missade att hämta imorse! aja,
sen ska jag möta dennis för att få tillbaka min tröja som har legat där sen i somras och efter det ska jag möta liza för lite party eller en hemma kväll kanske! :)  haha

Malin: jag får hem kissen om nån månad typ, får ta hem den när den inte behöver sin mamma längre :)


/J

Kommentarer
Postat av: Jane

Tänk på att kattungen inte ska vara yngre än 12v när den tas från sim mamma! // Syster duktig;)

2008-09-26 @ 15:28:54
URL: http://hindersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0