You don't mess with the Niklas

Och så var det söndag!
Gillar verkligen inte söndagar... Och så ska det avra sol på det också!
Hatar soliga söndagar, en söndag ska vara regning och grå! 
Aja, igår kollade vi på matchen och sverige spelade väldigt bra men det gjorde tyvär portugal också... fast elmander elelr vad han heter tyckte jag var väldigt klantig för han hade två målchanser och han sabbade det! 
Men sen kollade vi på den här roliga filmen!

mess 
Och den var skit rolig! tror Niklas blev lite inspirerad så han gick och juckade mot allt medan han sa You don't mess with the niklas hela kvällen. Men efter den filmen kollade vi på en annan som jag inte kommer ihåg ad den heter. Men den var inte riktigt min film typ men den var ganska bra och handlade om den ryska maffian i england. 
Och gissa vilken film vi strax ska se på?

stacia
ANASTASIA!
jag tvingade honom att ladda ner den så vi kunde se den för det var typ 10 år sen jag såg den sist! Och den är ju urgullig!


Vill ni se lite bilder på min katt unge som snart är 6 veckor gammal?
katt  baccibaccardilillenlitenochstor
kissenkisse
Nu kom Niklas tillbaka från duschen så nu ska vi kolla på Anastasia!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0