The Anus to the Alex

Har varit en otroligt skön dag idag. Inte gjort så mycket men var lite rastlös när jag kom hem så jag ringde Anna och frågade om hon hade lust att umgås och det hade hon. Så vid 5 knatade jag ner till henne och åkte sen upp till centrum med henne och hennes mamma för köpa hund mat till deras hund, där stötte vi på Alex så vi följde emd hem till henne och kollade på Wallander sen gick vi ut o tog en promenad med Festisar, choklad och lite godis samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord! Älskar att umgås med tjejkompisar man verkligen kan prata med och Anna (så kallad Anus) har jag känt sen 6an och hon är fortfarande en av mina bästa kompisar!
Sötnosarna Alexandra & Anna !

Men nu har jag precis kollat på teveprogrammet Generation fett på 3an och enligt mig så tycker jag att det är lite äckligt, jag är inte speciellt smal själv och har inga problem med andra som inte heller är det men det där är överdrivet! att man inte reagerar på det själv det kan ju inte vara speciellt hälsosamt att äta skit mat varje dag och inte röra på sig! (haha låter nästan som det jag gör) och sen att killarna faktiskt tycker om att bli krossade av en 250 kilos tung kvinna är ju helt otroligt. Nää det där förstår jag inte.

Och för helgen har jag inga planer kanske lite party party, jag får se helt enkelt!
men nu ska jag kolla på Beck som jag fick låna av alex! puuusss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0