slut

Så nu är helgen slut.. igen. Dagarna flyger fram och snart är det hästlov! har inte fått bekräftat från min dadi om det blir thailand nu eller i maj, skulle bli överlycklig om det blir nu. Men vi får se helt enkelt.
Och helgen har varit jätte trevlig. Åkte på en tjej fest med Malin, Sandra och Liza i hammarby höjden och där var det massa andra trevliga tjejer. Drack lite och åkte sen vidare till skanstull hem till Jimmy inte så mycket folk men trevligt hade vi där också tills klockan blev 1 då jag och en tjej som hette rebecca bestämde oss för att ta sällskap till slussen, sen därifrån hem till älskling! träffade en tjej från dalarna i slussen som jag satt o pratade med haha hon var jätte trevlig! och sen när jag stod i kön för att gå på bussen så träffar jag på en vinglande Tompa som hade varit på krogen och supit lite väl mycket men jag fick sällskap utav honom till fisksätra iallafall, sen slocknade jag i älsklings säng så fort jag la mig ner! 
Och igår var vi bara hemma hos honom o kollade på The dark knight som var väldit bra men inte riktigt min smak av film men vi kollade också på en "skräck" film som bara var rolig och helt knäpp. 
Men idag har vi varit med Kevin & Sandra hos Kevin. Där spelade killarna fifa medan sandra halv sov och jag satt vi datorn. Men nu är vi hemma hos mig och älskling kollar på tv o jag sitter här. Men ska snart lägga mig brevid o läsa lite. 
MYYYYYS.


Lite bilder från i Fredags.

sandra
malenmaliyt

Bästa Vänner!

 malutt

/J

Kommentarer
Postat av: liza

hahah ;D

2008-10-06 @ 17:48:31
URL: http://lizajulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0