segt

Fredag idag igen men har inte kunnat skriva på länge för att jag har typ bott hos Niklas heeela veckan och hans internet fungerar inte :(.
Men dagen har varit lugn och mysig iallafall. Var i skolan och pluggade som en idiot för att bli klar med en uppsats som skulle lämnas in och jag är väldigt nöjd med den.
Sen hade vi idrott och gissa vad vi gjorde?
Vi dansade bugg!? hahaha, ganska kul för Niklas lekte att han var John Travolta så han vickade på höfterna och tyckte att han dansade väldigt bra, haha min söta! Men efter det åkte jag, Karolina och Niklas till stan och vi åt kina buffé som snälla Karolina bjöd oss på!
Sen gick vi in på Gina tricot och jag hittade absolut ingenting! helt ärligt så tycker jag inte om dagens mode med alla klänninga som man ser ut som en bakelse i så jag försökte hitta ett par skor men hittade inga heller så då beslut vi oss för att åka hem så jag åkte hem till mig och Niklas till sig medan Karolina skulle möta en annan kompis för en fika.
Sen kom Josse över och vi färgade håret på varandra. Hon gjorde håret mörkare och med ljusa slingor i och jag tyckte att jag gjorde ett väldigt bra jobb som frisör! och hon färgade mitt hår ljusare eftersom jag försöker få fram min naturliga hårfärg men jag gör det stegvis så jag färgar håret ljusare då och då.
Sen tog vi en promenad ute i hagsätra men när det började regna så gick vi upp till mig igen o har degat här tills Josse åkte hem för ett tag sedan. Funderar på att glo på en film o sen sova för imorgon ska jag städa och tvätta och på måndag ska jag på kryssning! med mamma, Niklas och Niklas mamma. Ska bli jätte kul och eftersom vi åker på måndag så blir det perfekt för då har jag och Niklas varit tillsammans i ett halvår så det blir perfekt för oss att fira det på båten.

kossojag koss jaaaag
/J


Kommentarer
Postat av: Josseeee

men jaaa, vilken vacker bild på mej :O

2008-10-26 @ 01:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0