Penisring

Niklas har två nya kärlekar! Nämnligen dessa två.
Haha, En så kallad penisring som han fick med när han köpte kondomer och den kallas "roboten" av honom och han tycker om den så mycket att han bär med sig den överallt och tycker att den är helt AWSOME!
Och sen The Ladies Cigarettes köpte han igår och tycker att dom också är helt AWSOME för dom är rosa o luktar starkt av rosor, men enligt mig är dom jätte äckliga för cigg ska varken lukta eller smaka rosor!

 
Min pojkvän tycker om konstiga saker men jag älskar honom ändå!



 

ringladies


Men nu sitter jag i skolan och har igentligen lektion men vår lärare är sjuk så vi har fritt arbete typ men vi ska ner o käka snart o jag ska köpa min underbart goda sallad. Efter lunchen har jag turism och jag är den ända som har det, men efter det ska jag söka jobb. Skulle gjort det igår men det blev helt tomt i hjärnan så jag visste inte vad jag skulle säga men nu har jag fått lite feedback av mamma så jag ska nog klara det idag! haha låter som att jag ska göra något läskigt men ska igentligen bara söka jobb! haha :)

Nä nu ska vi ner o äta.

/J

Kommentarer
Postat av: jz

jackie :) din pojkvän är bra skum iaf..

2008-10-04 @ 13:22:59
URL: http://jessicazenita.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/september/vinn-en-goodiebag-varde-hela-10-000-.html#comment



Var med och tävla om en grym goodiebag värde hela 10 000:-, detta får du inte missa, lätta tävlingsregler!

2008-10-05 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0