Fullmåne

Skulle igentligen börja med att plocka ner min bokhylla igår men pappa tyckte att jag skulle vänta tills jag varit o köpt nya hyllor. Så jag la mig ner i sängen o sov i en timma innan jag gick upp för att åka till Niklas men när jag ställde mig upp igen så hade jag så satans ont i huvudet att jag övervägde att stanne hemma men jag trodde att Niklas skulle få mig att må bättre så jag åkte till honom och när jag sitter på Saltsjöbanan så ser jag att det är fullmåne och då vet jag anledningen till att jag hade ont i huvudet. Men Niklas fick mig tyvär inte att må bättre så jag somnade vid 11 och när jag klockan ringde o väckte mig vid sju imorse o jag gick upp på toa så kände jag att huvudvärken fortfarande inte släppt och jag nästan höll på att spy så det var bara att vända tillbaka till sängen igen.
Men nu har jag pluggat och ska plugga lite till för jag har ett prov imorgon i turism som jag vill få bra betyg på!

måbne

Fick precis höra av Niklas syster att Jorden ska bli besökta av utomjordingar inatt haha, dom ska tydligen rädda vår jord från oss själva.  


Jusste jag hittade den här fina jackan på (tyvär) kissies blogg som jag tyckte var så himla fin och som jag verkligen vill ha så jag måste prata med mamma om det för jag är kär!


Fin va!?

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0