Njutning!

Ni anar inte hur lycklig jag är just nu! Gick ut i köket för att hämta vatten när jag upptäcker att min underbara mamma har köpt en hel skål med typ 10 avocados! Sen öppnar jag skafferiet och finner precis det jag sökte, en påse med runda fullkornsbröd och i kylskåpet hittar jag nått philadelphia liknande gegga.så jag gjorde mig den godaste smörgåsen jag verkligen älskar.
Sen kom jag även på att jag har en cola i väskan sen skolan och lånade två Beck filmer av Alexandra som jag tänkte somna till om ett tag. 
Men nu sitter jag och njuter framför datorn till fullo och med en älsklings låt på också. Nämnligen Daughtry-Over you.
Jag älskar mitt liv!
avo

/J

Kommentarer
Postat av: Big Mama

KAN MAN HA DET BÄTTRE?!/Big Maa

2008-10-12 @ 13:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0