Thank god

Thank god its saturday! :D
Spenderade hela kvällen igår hemma hos Niklas och vi kollade på två filmer, först den där nya skräckisen Mirror eller vad den heter, och den var hemsk! satt och blundade igenom hela filmen typ. Jag vågade inte ens söka på google efter den ifall det skulle dyka upp någon äcklig bild!
Men efter den filmen så hade Niklas varit jätte snäll och laddat ner Sex and the city filmen! :) och den var verkligen jätte bra. älskade den från början till slut. Måste nästan köpa hem den så jag ahr den på film.
Men idag ska vi också vara här hos Niklas för det är ju Zlatan mot Cristiano idag! och det måste man ju nästan se, så vi ska sätta oss i vardagsrummet och kolla på matchen och efter det vet jag inte vad vi gör, men det vlir väll en till film eller nått. Så det blir en lugn helg för mig har verkligen inte orkat göra annat än att sitta hemma med min pojkvän har varit så äckligt trött, ni vill inte ens veta när jag gick upp imorse/eftermiddagen!
Ja jusste haha Niklas katt High-won har snip-snappat sina pungkulor idag så han var jätte groggig när han kom hem igen och det första han gjorde var att käka! den katten är riktigt fet, han är ca 7 månader och väger 5,3 kg!
won
Den här katten! fast här han några månader gammal bara o inte riktigt lika fet.

N
ågon annan som ska se dessa spela?


Zlatan VS. Crstiano

/J


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 01:10:19
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0