Ipren mannen!

Har så satans ont i huvudet av nån jävla anledning! fick det när jag satt i skolan och arbetade med engelska uppgifter, ett tecken på att jag faktiskt inte tycker om engelska? fy..
efter skolan följde jag med älskling hem till honom och här är vi fortfarande. Eftersom dom inte hade några Ipren eller liknande hemma så i tron att min huvudvärk skulle försvinna om jag tog ett långt skönt varmt bubbelbad så trodde jag fel för värken försvann inte. Så nu ligger jag i älsklings säng med datorn och vet inte vad jag ska ta mig till... borde försöka somna men det går en film som jag (har sett) vill se och den heter Prinsen & Jag, o går på 3an och sen vill jag inte somna än när klockan bara är halv nio. Goosch vilka problem man har! haha ett helt klago inlägg blev det nu men det struntar jag i för jag har huvudvärk!


Jag tror jag vet vem min framtida man är!
Ipren mannen! Jag älskar Ipren den hjälper verkligen mot allt typ. Vart jag än har ont så finns det ipren!
Om man ligger hemma i sängen o har mensvärk, Huvudvärk!, feber eller kanske förkylning finns det då något bättre än att gå dom korta stegen till skåpet där iprenpaketet ligger och plocka ut en ipren tablett från paketet och sen svälja ner den med lite vatten? neej det är det bästa som finns för sen vet man att man mår mycket bättre efter en stund.
mannen
Snälla söta Ipren mannen
 kom och hjälp mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0